20.06.2017

NATUREL HALAT PASPAS YAPIMI

Merhaba uzunnnn bir aradan sonra herkese:) İnstagram aktifi blog pasifi olmaktan sıkıldım vallahi şu bayramı bir atlatayım geliyorum. Ama önce bayram öncesi efendim misafirler evimize gelecek ya bende tam zamanıdır dedim ve naturel halat paspas yapımı  ile karşınıza çıkıverdim.


Malzemeler:
. 26 metre 8 mm halat
. Akrilik boya ( sarı ve beyaz)
. Fırça
. Çuvaldız iğnesi
. Krem rengi mum ip

Maliyet: 28tl

Süre: 60 dk

Zorluk Derecesi: Kolay


Halatın bir ucunu yuvarlak yapıp diğer uçun üzerinden geçirin


Üst tarafta kalan yuvarlağı ters döndürüp halat uçlarının altına getirin ve kalp şekli formunu almasını sağlayın


Kalp şeklinin sol ve sağ taraflarını aynı anda dışa doğru burkun


Sol tarafta kalan halatı fotoğraftaki gibi önce sol taraftaki halatların üzerinden sonra altta kalan küçük düğümün arasından geçirin


 Fotoğraftaki gibi ipin ucunu alttan ve üstten istifleyin


Halatın ucunu alttan ve üstten sürekli geçirmeye devam edin

                                                                                                                                                                Alttan ve üstten geçirerek fotoğraftaki gibi halatı bitirene kadar düğümlemeye devam edin


Paspasınızı bitirdikten halatın uçlarını çuvaldız iğnesiyle krem rengi mum iple dikin ve renklendirmek için akrilik boya ile düğümlerden bazılarını boyayın


Kalabalık ve en mutlusundan geçsin bayramınız. Paspasınızı kirletenleriniz çok olsun:)
                                                                           

4 yorum:

  1. ne kadar güzel bir paspas :)

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık. Fotoğraflarınıza ayrı yaptıklarınıza ayrı bayıldım :) Bende mutlaka bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)
      Çok teşekkürler! Mutlaka ziyaret edeceğim:)
      Sevgiler

      Sil