15.12.2015

Kendime Yeni Bir 'BEN' Lazım


Merhaba herkese:) Uzun zaman oldu yazmayalı. Bir müddet hastalıklarla uğraştım, sonra ailemin yanına gittim derken telefonum bozuldu ama bundan sonra ' YETER ARTIK YAZMA! ' demeye hazır olun:) Belki hatırlayanlar vardır, geçen yıl o kadar coşkulu gel dedim ama çok haysiyetsiz, çok ahlaksız vede terbiyesiz çıktımı sana '2015'. Kendisine diyeceğim şu ki; Canım çok özür diliyorum, çok affedersin ama biran önce pılını pırtını toplayıp defolup gidebilebilir misin lütfen?:) Aslında gülerim ağlanacak halime iyi mi?


Hep ne diyordum ben; Mutlu olmak için çokça çabalamak gerek! Hah işte bende öyle yaptım ve dekorazon.com' dan mutluluk sebebimi seçerken epeyce çabaladım:) Açıkçası o kadar seçeneğin arasından karar vermek oldukça güçtü. Şimdilik yeni yıl cicilerim bunlar ama kafaya koyduğum ürünleri de en kısa sürede alacağım. Kuşlu çaydanlığım nasıl ama? Koliyi açar açmaz yüzümde şebek bir ifade belirdi. Gözümden kaçan dekorazon.com' da gördüm ben aldım sende al diyeceğiniz önerileriniz varsa paylaşın benimle de lütfen:) Malum seçenek çok.


Bak seni beklerken ne coşkulu, ne istekliyiz. Hadi sende göster kendini çok rica ediyorum:) Gününüz şaşırtıcı hatta hayret verici güzellikte geçsin ama öyle böyle değil.





8 yorum:

  1. Hadi inşallah :) Yani bugünkü dileğin için dedim :)
    Ne güzelmiş bak mutluluk sebeplerin :)) Ben de dün English Home'dan aldığım indirimdeki kumaş düğmelerle mutlu oldum, hem de ne çok :))
    Gönlünce olsun yeni yıl Tubacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beklediğimizden güzel olur günümüz, yeni yılımız:) Küçük şeyler büyük mutluluk veriyor bazen:) O kumaş düğmelere yetişemedim ben, hepsi bitmiş. Mutlu günlerde kullan canım, bizde nasiplenelim projelerden:)
      Kocaman öperim...

      Sil
  2. Tubacım biraz daha yazmasaydın, dm mail Allah ne verdiyse tacize başlayacaktım. Instagramdaki paylaşımını görünce geçirdim aklımdan, neyse ki post geldi, hoşgeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canın benim:)) İnan çok özledim ama o kadar kötü bir dönemden geçtim ki hoş hala da geçiyorum:) Bundan sonra hep buradayım ama bu seferde yeter deme:))
      Öperim çok...

      Sil
  3. Çokşkuna enerjine sağlık.Seçtiklerin harika güle güle kullan canım.Ve umarım bu güzel dileklerle ve harika haberlerle gelsin 2016.Sevinçleriyle mutluluklarıyla unutamayacağımız bir yıl olsun lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm:)) Umarım hatta eminim içime doğdu bu yıl çok iyi gelecek bize, bak demişti dersin:)
      Öperim en Kocaman'ından:)

      Sil
  4. Yaaa inşallah 2016 harika bir yıl olur , yani öyle olmalı , olmak zorunda . Milletçe yorulduk artık , çokça ... Ahh artık mutfakta bana yer kalmadı , arada yanlışlıkla bir şeyleri kırsam mı yeniler için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inan o kadar yordu ki bu yıl... Umuyorum hatta eminim bu yıl harikulade olacak:) Yeni ve güzel olan herşey bizi bekleyecek. Yeni demişken, bence kuşlu çaydanlığa yer açmalısın:))

      Kocaman öper vede sarılırım:)

      Sil