27.11.2014

yeni yıl ağacı





 Pazar günü Elis için ağacı kurdum. Bütün gün süsledi, olmadı indirdi, olmadı tekrar taktı:) Lütfen beni rahatsız etmeyin diyerek baştan önümüzü kesti, bana da oyuna girmek için sırasını bekleyen çocuk gibi beklemek düştü:)
Baktım Elis sıkılacak gibi değil gece süsledim bende ağacımı. Önce kar spreyi sıktım, sonra kurabiye yapar gibi bir tepsi seramik hamurundan süsler yaptım. Zaten kurabiye kalıpları bir tek bu iş için kullanılıyor bizim evde:) Sonrada ışıkları yakıp bir keyif kahvesi yaptım kendime. 
Evet sevgili 2015 sana güzel davranıyoruz, nazik davranıyoruz, sende bize öyle davran tamam mı cınım, hiç üzme bizi:) 
Hadi bakalım!



7 yorum:

  1. çok beğendim tarzını ve yeni yıl'a uyarını:)
    bence de nazik olmalı,oldukça:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) Bu yıl şansımız dönsün diyorum, söz dinlesin 2015 :) sevgiler:)

      Sil
  2. Nefis fotoğraflar, Elis'e de maaşallah :) Bizim kuzular da süslediler ağacı ama böyle tarz olmadı elbet :) Annelerinin çingene ruhuna uygun, deli dolu, karmakarışık bir süsleme oldu :)
    2015 güzel gelsin sahiden de, üzmeden, yormadan, usul usul, neşeyle, keyifle geçsin...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esencim:) Kuzuları gördüm nasıl neşelilerdi, sanatçı ruhlu olacaklar demek ki:) senin gibi! Aynen bu sene bize borcu var, faizli vermesi lazım:) Çok öperim sevgiyle:)

      Sil
  3. Bak ne diyeceğim bir de, yorumlarında bu kelime doğrulama olmasa daha çok yorum alabilirsin, kaldır istersen onu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi düzelttim onu:) Çok teşekkür ederim deneyimini benimle paylaştığın için, umarım işe yarar:)
      Mutlu bir gün olsun bizim için:)

      Sil
  4. Merhaba:) Çok teşekkürler beğendiğiniz için. Güzel bir tesadüf oldu bende sizin güzel yazılarınızı görmüş oldum:) Takipteyim sevgiler:)

    YanıtlaSil