21.03.2017

MUTFAĞINIZI YENİLEYİN - Mutfak Dolaplarınızı ve Fayansları Boyayın

mutfak dolaplarını boyamak




fayans boyanır mı

Mutfak dolaplarının boyanmadan önceki rengi ortadaki bambu. Sol taraftaki kapak birinci kat boyanmış hali, sağ taraftaki ikinci kat.


Buda son hali ve en sevimlisinden ahşap boncuklar ile yaptığım kulplarım:)

mobilya boyamak

Mutfak fayanslarının boyanmadan önceki hali.


Fayanslara bir kat astar sürdükten sonraki hali.


Fayansın astardan sonra iç cephe boyası ile boyanmış son hali. 


dolap nasıl boyanır

mutfak yenileme


Neler yaptım bu süreçte hadi gelin benden dinleyin :)
Yorum bırakmayı, beğenmeyi, abone olmayı artık ne varsa hepsini yapmayı unutmayın:) 
Kocaman sevgiler.
Tuba...











12 yorum:

  1. çok beğendim, videonuda seyrettim, ing de de baktım baktım baktım... Beyazı çok seviyorum, evimde, gördüğüm her yerde. Çok yakışmış yeni mutfağına da. Ellerine emeğine sağlık Tubacık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm:) Beyaz seviyorum bende çok fazla ama bu aralar acayip bir takıntım başladı kahve tonlarını beyazla birleştirmek :) Sadece beyaz mutfak için çok istiyordum ama diğer odalarımda farklılık istiyorum biraz.
      Keşke buraya yolun düşse, gelsen. Ne güzel tanışırız :)

      Sil
  2. bayıldım ve acayip kıskandım:) Çok güzel olmuş elinize sağlık. Aynı mutfak olduğuna inanmak çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      O kıskançlığı yaşatabildiysem ne mutlu bana amacım oydu zaten:) Ben yaptım dişer arkadaşlarımında içinde kıpırtı olsun ve yapsınlar istiyorum:)
      Gerçekten inanılmaz değişti bende bazen zorlanıyorum:)

      Sil
  3. Gerçekten yabancı dergilerde gördüğümüz mutfaklara benzemiş. Elinize sağlık. Tek tek tüm kapakları söktünüz mü ? Eğer öyle yaptı iseniz çok çok çok tebrikler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler:) Hayır sökmedim ama söküp boyamak çok daha kolay aslında inananın söküp yere örtü serip boyamak hem kolay hemde temiz iş. Siz öyle yapın:)

      Sil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş tek kelimeyle, bayıldım!!

    YanıtlaSil
  6. Your kitchen looks amazing! I love the white cabinets.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank yoku so much Regina:) I like the white kitchen too!

      Sil