9.10.2014

Modern Vintage Örgü

 Uzun bir tatilin ardından yine döndük tükkana :) Annemin verdiği huzur, ailecek yediğimiz yemekler, bol kahkahalı muhabbetler, akşamları çay eşliğinde elişi seansları ... tatilin özeti:)


 Bu sefer kışa inat bu cici içimi ısıtan, yazı hatırlatan örtü ve servisler çıktı fabrikadan :) 
Eve gelince her zamanki gibi sabırsızlıkla örtülerimi serip fotoğraflarını çektim. Bavulda yıkanmayı bekleyen çamaşırlar darılmayınız lütfen:)


 Kirden buza dönmüş camlar size de selam olsun kızımla keyif yapmaktayız:)

 
 Bu arada annemin yaptığı ürünlerin hepsi sipariş üzerine satılmaktadır. İlgilen arkadaşlarım bana mail yoluyla ulaşabilirler.
Musmutlu, keyifli günleriniz olsun.
Sevgiler.








4 yorum:

  1. İçimi açıyorsun,harikasın:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu, karşılıklı içimizi açtik, şenlendik:)). Meltem bu arada dün gece yorum bırakmak istedim ancak bir türlü gitmedi. Umarım hepsi ulaşmıştır. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Paylaştıklarınız zaten çok güzel ama bunlara renk katan resimlerin, ortamın ve ışık harika :)) Çok beğendim bloğunuzu devamlı yayınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel sözler için çok teşekkür ederim:) Beğenmenize çok sevindim. Mutlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle:) Sevgiler

      Sil